My Harii Raayyyaa

Assalamualaikum Cinta :D !

Haiiiiii !! lama saya tak berkunjungg and sapu sesawang dekat belog saya yanggg dah berabad tak disentuh because tuan empunya blog nhe sibuk beraayyaa TAPI nothing picture mahu di upload because BUSY beraayaa . alasan masih ker? logik ker? Anyway saya mengira hari sedang kembali cari semangat diri for back to sarawak . Yeaahhhh ! padahal sedih , biasalah kena berkorban untuk mencapai cita-cita yang saya impikan . Doakan saya yaaa... Amin Ya Rabaal Alamin :)

Semasa raya pertama hari yang paling busy biasalah saudara-mara ramai berkunjung , lama tak jumpa bersembang hingga ke malam pun tak sedar lagi bha biasalah . Dihari raya saja dapat berkumpul dengan semua keluarga . Hikhikkkkk ! anyway saya sempat berposing dengan my cuzzy yang termiut nhee with my beloved sista .. 

 ini saya anak pak cik aslee yang tomel loteh :P hahaksss . pada semua pleaseee muntah , beg disediakan . hikhikssss !
 ohkayyy pakai tudng kaler prple tue cuzzy sy yang paling awesome (mimi) , then tengah nhe saya laaa ! heee and sebelah pkai tudng hitam pula adik sy (zizie)

Ditengah kesibukan melayan tetamu kami boleh lagi berposing walaupun bedak and make up or whatever dha tak berapa nak power sangat , but we still capture a good picture kunun . Maklum no one to komplen kami , no one special in ours heart , betul ker speaking sy tue law salah jangan baca . hehehheh. okay rasanya sempat g saya rafeeqa zawanah aslee to say '' SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN '' buat kengkawan , keluarga , student IKMAS and sesiapa yang mengenali diri saya .
 

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~