Missing Again !

Assalamualaikum Cinta :D !

Today i was feel so bad , nah ambik engkau berspeaking mentang2 lah nextweek kita bentang english assignment hope berjalan lancarkan . Amin :) . Pelik why me letak tajuk gituhh , maybe ada dekat hati saya still missing someone i never see lagi , wahahahah ! jiwang laaa pula saya but truly i means it. But my nenek said jangan pernah yang telah berlalu , yang dha berlalu relakan ia pergi . waahhh my nenek pun can say ayat2 jiwang , kau hader? takder kan :p btw i appreciate nenek.

But you never change is still you but we're not in relationship anymore , saya rindu saat itu but thanks sampai sekarang ini you jadi super bestfriend untuk saya even kita selalu tak bersefahaman . Faham kita punya own way masing2 . But kau tak pernah lupa mengingatkan aku tentang JANJI , jgn risau sy selalu ingat and sentiasa akan ingat .

 




 

2 Komen Budak Comel:

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~