Salam Ramadhan :)

Assalamualaikum Cinta !

Haiiii ! lama rasanyaa diri ini meninggalkan belog yg sngat saya sayang nhe maklum laa saya sedang mengejar impian saya , cehhh ! Anyway dalam kesempatan yg ada bertemankan broadband yg menyakitkan hati but sabar itu separuh dari iman :P kan..kan..kan.. ! ohh yaaa masih sempat lae kan nak ucap selamat menyambut bulan ramadhan :D ! HEEEEE~ mmg agak janggal sbb nhe baru pertama kali berjauhan dari keluarga dan tak dapat berbuka bersama , hmmmmmm ! tapi jangan risau raya saya akan kembali . yeeaaahhh ! jangan happy dulu assignment saya bertimbun tapi berkat kesabaran , kesungguhan berkenan dgn niat . Alhamdulilah dipermudahkan semua itu..heeee~

Saya merindui mama and nenek tercinta yg saya kasihi semoga sihat-sihat belaka , serta adik2 tercinta and tak lupa keluarga yg tercinta di sabah . saya rinduuu mahu balik sabah, tak sabar nak bercerita dengan kamu semua..heeeee
 
buat mereka yang sudi melawat belog saya yg tak seberapa ini , amatlah saya hargai sangat2 dari mula saya berkecimpung lagi , cehhh ayat mngalahkan artis pla nmpaknya kan..kan..kan.. Anyway doakanlah kejayaan saya untuk menjdi seorang pensyarah yg hebat di pelusuk dunia . Amin Ya Rabaal Alaminnn..

Inilah Dunia Baru buat Saya :D


 

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~