New New New chapter New Life and all New laa XD

Assalamualaikum Cinta ! :D :D 

Rindu nak blogwalking .. rindu nak mengupdate new entry lohhh , anyway saya merindui blog nhe sesangat . Sbb blog nhe paling chemistry dihati saya bhaaa ! hikhiksss .. bagi perempuan bagi saya nhe mungkin penat untuk bercinta but i still not understand why always hurt ? hmmm , smpai skarang takda jawapan so saya punya pendapat ialah diam saja laaa . Kur kur kur * heee ! yg saya tahu sy ada hari yg sngt dinntikan pada 22/4 nhe peluang yg terbaik buat saya for the best future laaa . 

Ada tak merindui saya juga ? maybe atau saya mmg kuat perasan cenggini . hikhikss.  Alhamdulilah saya habis juga menghafal surah Ar Rahman and Al Mulk , syukur ya rabbi :) 


saya cuba yg terbaik untuk interview itu . Like my bestfriend told dont forget baca nhe , ia amat bermakna ketika itu . Thankss Ipah :) 

Rabbi Yaasir Wala Tuasir Ya Karim  
   

All pembaca blog saya nhe Doakan saya yaaa semoga dipermudahkan semuanyaa . Wassalam .

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~