Hobi and Hobi !

     Assalamualaikum Cinta  ! :D :D 

Ohkayyy laa mlm nhe tak tahu nak create cerita apa yerrr ? menaip still mnunggu idea gugur dari kepala hotak saya kur kur kur * hmm , saya pun still tak tahu apa nak di create so kita blog santai santai . ada ker macam tuhh yerrr ? *kebingungan* . okay billa boring melanda dihati , cehhh . saya suka begambal sema itu kazen saya yg kecik itu c Hasya . Maw tingukk ? jomm :* 



comel tak ? tak ? hiksss.


tadaaaa :*

dimana saya berada , begambar itu dha hobi saya . sbb setiap gambar ada ceritanya , amacam ? kau hader . tak da kann , gurau saja jgn marah yaaa .

itu saya ! ! 

saya lagi.

paling last nee paling saya suka tengok :) 


okayylaaa minta maaf saya tak detail sngat nak cerita still blurr nak create bhaa , apa apa pun saya quotes for everyone . Fahami nyaaa ! wassalam.

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~