Alhamdulilah !

Assalamualaikum CiNTA !
 Maaf saya lama tak blogwalking mesti ada yang tak sudi nak jenguk-jenguk blog saya lagi kan ..sobss . sobss , saya harus memahami . Cehh , saya tak kecik aty pun , itu terpulanglaa kan pada kamu kamu . Hikhikhik ! Kesibukan masa yang tak teratur mungkin sebab tue saya jarang nak hadap lappy lagipun saya sibuk menyiapkan diri untuk my first interview pada 22/04 . Nervous?gelabah?takut? semua ada tapi apa yang saya harap cuma lulus temuduga and saya dapat apa yang saya impikan selama nhe , inilah kesabaran pasti ada hikmahnya .


Sebenarnya gembira and sebak menerjah dalam diri saya , bersyukur kehadrat Illahi atas rezeki yang diberikan , peluang sekali lagi untuk saya buktikan yang saya mampu berjaya . Apa yang termampu saya akan cuba sebaik mungkin . Entah kenapa ? Mengapa saya seakan terpaksa memaksa diri untuk terus bangun and sedarkan saya yang perlu lakukan ini berseorangan bukandengan semangat DIA yang sentiasa jadi teman buat saya . Saya tak akan lupa sepatah pun kata-kata yang sangat bermakna buat saya . Saya perlu sedar and bangun yang sememngnya Hati jangan dibiarkan menderita kerana perkara itu , diungkit saja banyaklah sakit hati yang menahan dihati for a long time . Apa yang termampu , perancangan Allah adalah yang terbaik buat hamba-Nya.

Hanya tuhan yang maha Mengetahui apa yang tersirat di hati , betapa sakit menempuhi apa yang terjadi , tapi saya percaya hikmah itu pasti ada . Itu janji Allah . 
Kamu kamu doakan saya agar dipermudahkan segala urusan yaaa , Now impian saya cuma satu untuk belajar and belajar untuk mengecapi apa yang saya hajati , Jodoh saya biarlah datang sendirinya , jika DIA yang sudah tertulis dalam Luth Mahfuz saya terima seadanya iaitu Lelaki yang boleh memimpin saya ke jalan Syurga , Inn Shaa Allah . 


Kepada kawan saya Fatinah atau Tina , Ya Ukhti , harap harap dia terbaca post saya nhe , minta maaf kalau header kamu lama sangat saya hendak membuatnya , minta maaf mungkin lama diambil masa yaaaa , Tapi saya akan buat juga cuma lambat jer . Heee !

Ohkayy laaa malam macam nhe di jam yang begini sepatutnya aku sudah melelapkan mata and berdengkur . Haha ! joke sejaaa baa itu . Apa apa pun saya minta maaf mungkin ada yang tersinggung dengan apa yang saya tulis nhe , tak berkenaan dengan kamu ianya jalan cerita saya . Berundur diri dahulu tatkala mata sedang digoda oleh katil untuk berehat .

''Ya Allah . Tiada kemudahan melainkan apa yang Engkau jadikan mudah..''

Wassalam.

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~