Teruskanlah Walaupun Menyakitkan

Assalamualaikum & haii semua all my readers maybe hujung mngu nhe aktif pla nak buat new entry taw :'3 sorrylaa tjuk entry mgkin bikin sensitif feeling korangg , minta maaf yaaa ! ececehhh ! Hheee tkdal nhe semua tntng saya maybe :P hhaa . ada2 jer saya nhe kan , harap korang x boring lha jnguk2 blog saya yg x seberapa nhe yaaa . Susah bila jiwa&hati kosong ,  bercinta mungkin bagi saya tak ada lagi . Even saya single saya tetap bahagia sbb Allah sentiasa ada , apa yg mampu saya kata kalau DIA mengetahui Hati saya still berharap walaupun ia hancur tapi mmg saya berharap . Saya mungkin x berhak berkata apa2 tentang DIA , sudah lama hati saya bukan milik dia sepenuhnya lagi . Kenangan mmg selalu saya ingat , saya tak akan pernah . Apa yang terbaik saya berusaha sedaya upaya saya untuk menjalani hidup tanpa DIA . DIA akan selalu jadi yang terbaik buat saya sampai bila2 ..       

      

and now saya just teruskanlah even menyakitkan :'3

and keep smile walau hati bnyak terluka :) 
wassalam...

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~