... Our jOurney with my Love ...

Assalamualaikum w.b.t and haiiiiiiiiiii ! shat tak semua :)  
ihikk jgn terkejut okayy tjuk saya tue , x smestinya tulis my love tuhh someone me love actually not , my love tue ma'family , bgi saya mreka sngt pnting dlm hdup sya selalu make me happy :) 

 Ohyaaa msti korang pelik lagu saya dha change , maaflah saya sngat obsess pada lagu nhe bnyak meaning for me :)
 Mesti korng trtnya2 apa nhe tjuk lagu if brmnat jdikn lgu nhe untk blog korangg , nhe dia --> a thousand lights by leona lewis . ihikkk! okay brbalik pda point tjuk kita . ohyaa ! sorry laa ma' english agk beterabur but im trying hardly , if salah korng tgur2 laa saya yaaa ( sharing is caring)  
blueerrrkk :* okay mehh dngr sini cek jemah nak citer nhe . keep stay read yaaa ..

Ahad lpas (10/03/2012) pkara yg x drncng jalan pergi kk with ma'family mmg mcm2 gaya saya jejalan nhe dgn tangan yg gatal asyik nak capture picture x kiralah mna saya pergi :D dha bgtu gaya saya ! ihikk minat bgmbar , saya pun x thu sapa laa bgi saya virus dia nhe kann . alahai cek jemah oiii -,- . 

 Dugaan bnyk mdtng hnyalah mreka saja yg mngetahui btapa deritanya saya , paling istimewa my mom the best yg sngat2 mmhami saya . mom ! ily mom :) cuma Allah yg mngtahui btapa sakitnya hati aku trhdap bbarapa pkara make saya very sensitif :'( i really mean it . 
 my cute mom . my one and only mom.
baju biru nhe pula adik bngsu saya , dha makin tinggi dari saya :3
Hidup nhe jgn mdah ptus asa even bnyak dugaan diberikan pada kita , ingat Allah sntiasa ada untuk kita  
anyways thankss mama belikan tdung favrite saya tuhh yaaa :D saya sngat2 appreciate mama . Mama saya sntiasa akan jdi yg terbaik sprti yg mama harapkn , saya nak mama bangga :) doakan saya mama yg terbaik.
 
Sbnarnya jalan g kk tuhh nak hntar si Adik jer tapi tersinggah pula nak beli brng dkat golden so apa lagi mama dha blnja so mesti trun cuci mata kan . Psal tdung mmg saya pling mnang nhe :P gedikk u olss... smbil

pnat tnggu mama , nnek and uncle azln shopping bgini gaya kami begambal sejaa bhaaa  
lalalalala !
nhe laa adi yg kami nak hntar tuhh kecik kan but comel :3
with aunty haryani yg sporting :3 
gorgeous but saya buat muka laee :P
huhh ! yg nhe kazen sy masha yg sdng tnggu result spm :) 
dha mama terer posingg dia pun x maw klah ! huhh nak tahu pasal dia korng pergi sini http://cikmashabrutal.blogspot.com/ jgn lupa follow dia yaaa . promote japp =,=
okay now ma'grand ma
nenek oh nenek ! :D 

at least me lah korangg nak tngok big boss blog nhe pnya picture >.< yeaayyy ! jomm.

itulah gelagat saya :) sorry saya mmg suka buat mcm tuhh muka , kkdng buat saya gembira :D
IHIKK ! okayy dha tamat pasal citer nhe biar pun x brapa power but saya hrap korng terhibur laa k .
wassalam..

keep smile and smile , lakukan yg terbaik untuk yg terbaik :D

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~