Saya Kuat Makan :'3

Assalamualaikum , haii semua ! morning , hikhik . pepeagi yg mulia nhe tmbhan lagi nhe dah 1Mac taw ,cpatnyerrr msa brlalu kan , usia pun makin mningkat . uisesehhh ! hhee. Ohhyaaa lpas jer kena kuarantin sbb somebody kena kolera ary tue , pgwai ksihatan bgi ubt mncgah so kena mkan , tpi prut sy x mnrima mlahan makan ubt tue mntah jer tpi after mkan tue ubat , cara pemakanan saya btmbah selera tak mcm dulu , kemungkinan juga kan ? :'3 hhee , yerlaaa my uncle pun tgur , aiii ppik x penah2 pkcik tngok mkan bselera mcm nhe siap betambul(nyaa kurapak urg brunai) laiii itu . saya pun bru sedar kelakuan sy pelik sngt dlm mnggu nhe , kuat makan akhirnya saya dapat gemukkan bdn saya jdi muntil kali , Angan2 jer , but tue lha saya harapkan , semua org dekat rmah tgugat tnguk sya mkan mee greng tapau hbis , slalunya saya share tuhh , maklum laaa dulu sy mmg tak kuat makan , now saya tak kira masa bila nmpak mkanan dpn mata mmg saya akan makan .. hmmm ! apesell itu , mngkin saya nak gemuk :) gedik u olsss  !       

     
just a picture :'3  

so korang doakanlha impian saya hndak menaikkan brat bdn saya hope berjaya , sbb tue yg saya impikan :'3  yaihhhh !  


this photo tunjuk saya happy :'3 walaupun im pretend act like im okay . but im okay say smile !  
itu sajaaa untuk ary nhe . salam jumaat :)

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~