Aku Adalah Aku :)

Assalamualaikum w.b.t , sebab kemalasan saya menulis entry nhe timbul pula dikepala otak saya buat entry mcm nhee , kenali diri saya *opss lebih2 tak boleh* private katanyaa..  
now maybe entry mungkin buat korang boring sikit sebab entry nhe semua nyaa crita all about ME ! hikhik..*asal gedik nhe* anyway harap korang sudi baca and dapat kenal saya dengan lebih dekat and don't forget FOLLOW this blog okayy.  Sepatutnya entry nhe saya publish awal2 lagik pmbukaan blog saya nhe tapi sbb sibuk maybe? *meluatnyerrr* hahaha.tak apa saya rajinkan diri saya menghupdate entry nhe juga akhirnya*HORREYY!* 

Okayy , ofkoss korang dha tahu owner blog nhe nama dia kan?kan?kan? Hikhik*gedik2 laa sngat*Hoho.
Sepa nhe ? Malu pula nak upload picture nhe taw :3
anyway saya tell juga dgn korang yerr , saya RafeeQa ZawaNah Aslie , melihat dunia pada 21/08/1994 , how sweet~ lama lagikk will be 19teen  *perasaan nak muda jer* Hokalohh.. saya dilahirkan di Hospital Papar dekat Sabah laa nhee , Anak jati SABAH :) .. Hmpphh ! saya nhe orangnyaa cmna ek? nak tahu ker? hahaha , saya nhe suka sangat buat orang HAPPY , peramah *maybe* don't worry saya mmg gadis baik *muji diri laa tue :P nak muntah taw~`
Heeeeee..anyway saya beruntung dapat kawan2 yang sangat bnyak support saya ! this speech for my beloved friend x kira laa dari mula kenal hingga tamatnya persekolahan *saya sayang korang* okaylaa continue about me sebelum mencarut habis *pening nnti kepala kamu* -,- . Saya obsess pada dunia Facebook , twitter and blogging , tahap serius saya pada dunia blogger nhe just cuma bersahaja untuk kesukaan hati tapi x sngka dgn berblogging bnyak faedah yg dapat kita ambik kan.Niat bukan nak jadi famous cuma untuk meneruskan minat saya pada dunia blog nhee , yang dulunya saya x brapa aktif sngt benda nhe , anyway eya tak seteruk mna pun malahan sangat menyeronokkan taw :) x percaya should try *belum cuba belum tahu kan* owner blog nhe x laa tinggi , if jumpa face to face pasti korangg x percaya umur saya 19teen alreadyy :) anyway saya mmg kecil tapi jangan pandang rendah tntng sya *uisehhh* 
Apa pun i'm still searching job or continue study mcm kawan2 saya ~ its okay biar pun lambat , asalkan kita study kan * rezeki masingg2 kan* korang doakan terbaik buat saya agar saya dapat masuk study semula yaa :) saya juga seorang yg kuat makan * tpi bdn tak naik juagak* itulaa pelik bdn still maintain gituhh . Hokalohh ! saya punya 1 prinsip dalam hidup taw , apa pun orang kata everything pasal kita . Percayalah ALLAH maha mendengar , setiap kelukaan yang diberikan pada kita , akan digantikan ALLAH dengan seribu kemanisan , Inn Shaa Allah :) 
Apa apa pun , thats all entry tntng saya yang bila boring tetiba kluar nak tulis entry macm nhe , maaf laa entry saya nhe agak berterabur sikit yaaa.Jgn marah taw , nnti cepat tua *joking* Hehewww..okay next time kita continue dgn entry yang lagikk gempakk okayy .
wassalam.


Heeeeee ! pic lama nhe :)
no comment.

2 Komen Budak Comel:

  1. ohlalala ;) dah 19 tapi masi kecik ! awww , comellll pipik n,n tehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hokalohhh ! malau aku meow kau bilanggg begitu bhaaa , kita sesama kiut okok :) smile !

      Delete

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~