mYtheBest Cuzzy♥

Assalamualaikum , hai korangg semua ..kali nhe excited pula nak update tntng entry nhe .. opsss ! anyway saya punya kazen yang sangat rapat2 meski pun kami tak seumur tapi tak menghalang kami dari terus berhubung :)

nhee laa kazen saya sii Finas 
yang sekepala degilnya mcm saya 

heeeeeeeeeeeeee ! tapi dia nhe sangat baik orangnya walaupun kekadang pandai tension2 sendiri , apa2 pun babe kau memang terbaik , saya doakan kau dapat jodoh cepat2 and get married :) heeeeeeee .. teeetttttt ! bila lagikk kan mahu jugak makan nasi freee kan ? 
huhhh? yangg nhe pun kazen tergilerr :P apapun
dia terbest gilerr kawan dengan dia nhe :)

nhe rina nama dy , nmpaknya saya lagikk tua dri walaupun ternyata diri saya nmpak mcm muda dri sii chuii nhe , hahahahah awet muda laaa katakan :) heeeeeee ! kalau nak turun kk mesti bawa dorangg dua nhe sii finas dan sii rina sebab mereka nhe sangat suka berjalan sampai lebam , ker saya yangg sibuk nak shopping , i'm shopaholic ? heee , anyway saya control diri dari terlampau melayani kemahuan untuk kepuasan diri :)
okaylaaa saya stop disni mebebel tentang mereka berdua yang sangat2 happy and rina sayangg hope hubungan kau dengan bdak labuan get forever annd ever gitu :) heeeee , amin .. so mata get tired , just want to sleep and sleep , babaiiiiiii koranggg , nanti lagikk berceloteh nhe yaaaa...

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~