sayang MAMA :')

Assalamualaikum , saya rasa nak update jer entry nhe biar pun penat melanda diri , tangan saya tetap gatalnak update entry kali nhe :) nhe tentang rindu rindu sangat sangat dekat my best mama , akhirnya terubat , yeayyy ! siapa laa kita tanpa ibu kita kan :) syurga itu dibawah telapak kaki ibu , mereka yang melahirkan kita , saya sayang sangat pada mama saya meskipun mama tak macam ibu2 yang diluar hidup dengan normal , tapi bagi mama saya , dia sakit dan saya tahu mama saya seorang yang sangat kuat untuk melawan penyakitnya , saya sebagai anka mebantu dan mendoakan mama agar cepat sembuh  , Amin Ya Rabbal Alamin .. walaupun kehidupan saya tak macam orang lain mempunyai latar keluarga yang sangat baik , sebagai anak penerimaan penceraiaan ibu bapa pada saya sangat mengambil masa yang sukar untuk memahaminya meskipun saya sudah dewasa tahu membezakan buruk mahupun yang baik , mungkin ini semua dugaan ALLAH pada saya yang pasti ada hik,ah disebalik semua ini .. sebagai anak sulong saya sanggup memikul beban untuk menyara kehidupan orang tua kelak dan juga adik adik saya , saya yakin ALLAH sentiasa bersama saya , mama adalah segalanya bagi saya meskipun saya jarang bertemu padanya , saya tetap akan kol mama ..

Nhe my mama kesayangan saya :)

alhamdulilah , keadaan mama semakin sihat , tidak seperti dulu lagi dan saya berharap ia akan kekal selamanya , tapi kalau ALLAH sudah menentukan takdir apa yang lagi harus kita lakukann hanya meredhai segalanya dan bersabar :) iloyeyousoo muchh mama , 
okaylaaa koranggggg saya tulis entry sebab rinduu sanggatt dekat mama saya padahal baru jer kami jumpa , manjakan ? 
anyway sebelum balik saya sempat snap2 pic saya dekat umah mama ,nak tingukk? mehh tingukk bawah sini yaaa.....

alhamdulilah :) different tak?

heeeeeee ! okehlaaa nhe jer laaa entry wat kali nhe saya dha pun mengantuk nhe , tak baik tidur lewat nhe , eisshh! saya nhe kan :') hehehe .. okay .. wassalam..

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~