Berakhirnya Kisah 2012♥

Assalamualaikum , hai ..? entry saya kali nhe pula tamatnyaa kisah2012 saya yang sangat dan tersangat banyaklaa kenangan tak kira laa bersama , family , kengkawan dan sii dia yang telah jauh :) Hehheh .
Azam saya cuma ingin kembali bellajar seperti yang saya inginkan , saya berharap sangat usaha saya untuk memasuki mana2 ipta nhee tercapai , Amin.. Honestly mmg cemburu bila lihat orangg lain berjaya dari diri kita tapi itu sudah ketentuan Allah buat kita , dankita sebagai hambanya harus akur akan semuanya :) 2012 nhee juga banyak membuat hari hari saya bahagia , sedih , ketawa bersama , ada impian yang tercapai dan ada yang tak tercapai akan dilanjutkan pada tahun depan .. saya beruntung mempunyai keluarga dan kengkawan yang sangat mengambil berat tentang diri saya :) thankss a lot semua , tanpa kamu saya tak akan mampu hadapi semua dugaan nhe .Walaupun saya kembali single , dia sentiasa ada di hati saya , sebab dia laa banyak menggubah saya . kata orang jangan diungkit kisah lama nanti merana hati kan , sedihh pula entry saya kali nhe , meninggalkan sesuatu yang bernilai pada 2012 nhe .. apa pun saya berdoa jika jodoh saya bersama dia maka satukanlah kami kembali :) amin ... pahit manis2012 nhe mmg banyak mengajar saya erti kehidupan , dan umur saya semakin meningkat , i;m going 19 everybodyyy :) hhee .. tak sangka saya dha semakin membesar ,
dha mcm begini rupa saya  , look this picture ..
okay laaaa kan , tudung pun serabut dahhhh :)

anyway saya hope dapatlaa mencapai cita2 yang saya inginkan tue , korang doakan saya yerr :)  hhehehe ..sebelum saya nak tutup cerita nhe izinkan saya berkias dulu , hhheee ..
BAHAGIA itu hadir dengan REDHA , maka REDHAKANLAH untuk BAHAGIA :)

wassalamm :) i'm ready 2013

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~