Dia yangg PERAMAH :)

 Assalamualaikum , hai ? entry saya kali nhe saya akan share dengan korang tentang gadis Amierah Syahirah nhe , walaupun saya baru mengenali dia tapi macam dha lama sangat kenal dengan dia , ditambah lagi dengan sifat dia yang peramah dan selalu tersenyum buat kita jadi senang bila berbual dengan dia , mmemang sporting habis laaa , walaupun saya tak duduk sekolah yang sama dengan mereka tapi bila ada masa saya dan kengkawan akan menjenguk kengkawan lama di sekolah yang sangat laa dirinduii (maybe?hhhee) , bila jumpa jer macam 20 tahun terpisah , biasalaa dulu kami sama2 now dha bawa haluan masing2 tapi hubungan kekal selamanya , okayy laaanhe dia si meera saya panggil , orangnya baik , manis lae tue , tak salah laaa ada orang yang miliki dia sudah , harap hubungan korang kekal yaaaa meera <3 amin:) saya doakan yangg terbaikk . hheee , 

anyway saya gembira dapat kenal kamu dan menjadi sahabat kamu meera :)

 nhe laaa sii meera :) cumil kan .

okaylaaaa untuk kali nhe sampai sini sehjaa entry saya yaaa , penat dah nak taip nhe , to be continue , bye :)

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~