Permulaaann cerita !!

                                                        Assalamualaikum Cinta :D !
Sekian lama menghilang , snng kata senyap dari berblogging disbbkan diri ini sedang sibuk dgn course yg saya ambil Diploma pengajian islam dan dakwah yg sememangnya permulaan yg baru buat saya dan sangat mencabar untuk saya , yerlaaa ditmbah lagi sabah and sarawak itu jauh kena naik kapal lae untuk ulang alik , rinduu nak balik sabah tapi harus dismpan dahulu untuk menggapai cita-cita saya :D Aminnn .. Doakan saya yaaa kawan-kawan yg mengenali diri ini . Lama saya tinggalkan blog nhe .. harap2 takda laaa yg keluarkan saya dari list mereka . hikhikk ! kalau ada pun , takpalaaa mmg padan dgn muka bhaa . Anyway i'm back untuk bercerita tentang pengalaman baru saya menyambung pengajian di Institut Kemahiran Islam Malaysia Sarawak . Saya akan bercerita all my new experience bila sesampai saya dinegeri sarawak ini . 


taddaaaa ! ini rakan rakan seperjuangan saya dalam course yang semaa juga , biarpun kami berlainan umur anyway kami still berkawan and together know each other sbb kawan2 nhe penyejuk buat kita untuk mengubat rindu kampung halaman , make them as your siblings :D ! Gambar nhe kami ambil masa pergi telaga air , mmg best laaa .. orang2 dekat senaaa semua peramah .


KAWAN ! adalah yang terpenting dalam hidup sebab mereka yang banyak menemani kita tak kira susah dan sedih bersama pasti dilalui bersama :) itulaaa namanya persahabatan !
rinduu mahu KEM BTN !

Ohkayy laaa minta maaf saya tak banyak nak cerita sesangat diatas masa yg always mencemburi saya mmbuat saya stop untuk berblogging now , apa apa pun i will update new post for all my readers , kalau ada . hikhikkk ! .. anyway thanks mengikuti perkembangan saya tanpa saya sedari follower saya dha mencecah 103 , i really appreciate .. ILOVEYOU !! 

buat mereka yang mengenali diri ini doakanlah perjuangan saya dalam menggapai kelulusan tahap diploma pengajian islam and dakwah yaaa :D Amin yaa raabal alamiinn.. For mysuper bestie ipaahh , jangan sedih bila disana nnti . do good job babe :D I will support you . text or call me if miss saya yg kecik molek ini :P ..

Yakinlah bahawa apa sahaja yang Allah takdirkan kepada kita, itu merupakan sesuatu yang terbaik.

wassalam ..

2 Komen Budak Comel:

  1. yupp! kami Doakan yg terbaek utk kamu kawan! wish ur luck.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih miera :) sayanggg koranggg . sy doakan kamu semua berjaya juga yaaa .

      Delete

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~