Minggu Yg Busy but I'm Happy .

Assalamualaikum Cinta !
Hai ? apa khabar kengkawan , lama kan saya tdak menghupdate apa apa entry . Minta maaf sesangat memandangkan minggu nhe sangat busy , takda masa nak create but ada masa yg terluang nhe , create laa juga cerita kan . Hhee ! apa apa pun doakan semoga urusan saya dipermudahkan semuanya . Hhee . Akhirnya niat hendak study tue tercapai then ahad nhe saya akan merantau ke sarawak untuk meneruskan cita2 saya yg ingin berjaya . So story for today , i'm gonna tell korang saya dapat study dekat IKMAS ( institut kemahiran islam malaysia sarawak) , so for my beloved mom , i will make you proud of me :D ! 
and thanks for my sayang-sayang sekalian is my superbestfriend ipah , pija , zun , mirah , ana , wani and unul thankss sentiasa beri dorongan pada saya yaaa . sayangg korangg sangat sangat :* ! please kontek kontek saya yaaa (rajin2 yaaa kol saya ) hhaaa ! i'm gonna miss kamu urang taw . And and pada mereka yg dekat  dgn saya especially my beloved family yg selalu ada dikala saya perlu . terima kasih mendoakan saya yg terbaik and i will do the same :D ! 


      

And last word before saya tidurrr (zzzz !) hheee . For mysuperbestie , tak perlu mention siapa Dia , cukup saya mengetahui siapa Dia , cehhh ! hheee . okay be serius laa nee . This is for you kawan . Thanks banyak dorong saya dalam semua perkara , bgi saya mmg semangat saya anyway kamu mmg terbaik . kawan , sudah cukup banyak kamu buat untuk saya . Berdoa laa bebanyak harap kita dipertemukan lagi .
Thanks jadi kawan yang terbaik buat saya :D !


sorry muka tak bersedia sbb ada orang curi2 ambik gambar saya . murung semacam jerr ! hhaaa . gedik bhaaa . ohkayylaa stop dekat sini will be continue yaa . gudnite !
wassalam . .

  



0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~