Kesabaran dalam Dugaan ◕‿-。

Assalamualaikum all my readers :) , sy sangat laa sedih ary nhe tapi kesabaran itu penting taw..Hhee ! apa apa pun sy tetap akan menjadi seorang anak yangg menjadi kebanggaan ibu bapa sy walaupun kehidupan sy tak seperti orang lain yang selalu cukup kasih sayangg dari mereka yang bergelar ibu dan ayah .. bagi sy ini semua sudah takdir dan ketentuan dari ALLAH buat sy laluinyaa .. alhamdulilah dengan sokongan dari keluarga dan kawan2 tersayang yang tak habis2 menemani sy mahupun membantu sy menjadi seorang kuat untuk lalui semua dugaan nhe , sebagai anak tunggal mesti kita nak jadi contoh and berjaya kan , sepalaa yang tak nak buat parents bahagia dengan kejayaan kita walaupun mereka tidak melihat pembesaran kita berlaku didepan matanyaa ..nak dikatakan saya mmg mempunyai impian tinggi untuk menjayakan diri saya agar tak dipandang rendah , me can't do it ! sy tak kisah apa tanggapan orang pada sy , yang penting sy tahu sy dha berusaha seday upaya sy untuk lebih berjaya .. inn shaa allah berkat usaha itu masih menimbulkan usaha yang sangat berbaloi kan ..

so banyak2 kan berdoa..tak kira susah atau senang , jangan sesekali mengabaikan suruhaNya pada kita yang wajib kita ikuti..

so me Rafeeqa Zawanah will be sucess and i can do it better for my beloved parents , i will show them .. korangg doakan saya untuk berjaya dalam dunia and akhirat yaaa . Amin..
oklaaa setakat sini jerr entry sy yaaa , ada sikit emosional talk tntng nhee .. minta maaf yaaa ..
okbaiiiiiiiiiiiiii..

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~