Ya Allah , Kuatkan saya Menempuhinyaa

Assalamualaikum semua , maaf law kali nhe entry saya amat pendek disebabkan emosi saya yang terlalu dalam mood kecewa dan sedih , argghh sama laa tue kan ,Ya Allah tolong hambamu ini kuatkan hati untk menempuhi segala dugaan yang diberikan , saya redha akan semua jalan yang dipilih kerana ini yang terbaik , cuma DIA pendengar terbaik , berDoa padanya serta meluahkan isi hati kita .. Tapi aku beruntung msih mmpnyai kawan yang sngat memahami keadaan saya . Tolong jangan mencari saya bila pergi , nhe yang terbaik untk kamu bukan untuk saya lae , tak ada makna menahan hati yang sedih dan membohongi segala rasa dengan gembira sedangkan ianya memedihkan hati saya ..saya tak mahu berpatah semakin berharap semakin saya terluka , selamat tinggal and tolong lupakan saya selamanya , Allah tahu yang terbaik buat diri kita ..

saya redha dengan segalanya dan masih mampu tersenyum..
wassalam..

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~