Fanatik saya pada drama SETIA HUJUNG NYAWA ❤

Assalamualaikum all my readers yang sudi menjengukk belog saya yang very simple dimple nhe .. hahaha , entry tak laa best sngat just wanna share tntng fanatiknya saya pda drama setia hujung nyawa :)) sangat lucu sometime tue mnyedihkan yerlaaa , tak silap saya drama nhe ada novel dy rugi korang tak tngok taw ,plakon2 dy semuanya cute btul tmbah2 g sii ersalina tue , sama umur jer dgn saya *mintapuji nmpak* 

huhhh ! nhe laa drama yang sy tengok dri sta sy tak lari mna nhe melekat jer dkat jam7 hingga jam8 ..mmg sy tak akan lari mana nhe kalau drama nhe main , mmg melekat sejaa kalau bleh mkan nasi , smpat bekarak nasi ndakk maw lari smpai hbis baru boleh pnggil saya :)) hahahhaha ,, bruk perngai sy :D

Nhe laa hero and heroin drama setia hujung nyawa nhe sii Amar asyraf(zain) and Nelydia senrose(ersalina)
cerita nhe mmg bnyak konflik and amat menyentuh hati , eyerlaaa dlam crita nhe zain dan ersalina bernikah tnpa mgnali dri msing atas plihan mak bapak , bnyak jugak penghalang cinta mereka so korang nak tahu apa tunggu lae mari tengok drama nhe setiap isnin hngga khmis , jam7 hngga 8 mlam :))

mungkin ada yangg perasan drama nhe ada novelnyaa , yer mmg ada .. mcm nhe rupanya 
naahhhh ! ini laa dia .. sy nhe bkanlaa kaki novel yang suka baca novel setiap msa , sy berkadang pda mereka yg suka bca novel konfirm tahu tntng novel nhe kann :)) okaylaaa apa apa pun saya mmg fanatik hbis crita nhe tak sbar rsa nyaa nak tunggu episod esok kan ..okaylaaa setakat disini sy brceloteh yaaa .. mata dha nak tutup . hahahaha .okayy . Baiiiiiiiiiiiiiiiii .

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~