Cousin WeDdingg ❤

Assalamualaikum all readers :) have a good day .. hikhik .. saya rasa nak update jer tntng entry about my cuzzy wedding tapi nhe crita dha basi lmbat sngat nak update , bhubhubhubhuuuu ! kesian tapi takpa saya nak update jgak laaa , nha perkhawinan cucu kitaorang yg first kawin awal nhe :) so amazing taw , okay laaa memandangkan perkhawinan sii cuzzy iaitu kaka zizie di Kelantan so kami yang berada di sabah nhe pun berhijrah jap di rumah untuk meramaikan lagi majlis tue laaa , pnglaman pertama saya laa nhe  terbang2 sana ,merantau di negri orang even pun tak lama saya masih kekok and maw jgak lagi g kelanatan tue .. perjalanan dkat situ mmg tak laa sprti yang dibayang dkat tv , tinguk dpan mata barulaa happening*nampkgilersayasakai*hikhikhik mcm bdak kacil bha saya .. so masa perkhawinan kaka zizie nhe dha blngsung thun yang lalu blan 3 tyme cuti pnjang tue , pndaikan plih trik spaya kita orangg dpat join and bgi meriah laa majlis , ylaa tanpa bntuan saudara mara tak laa meriah kann , hadirnyaa org jauh mmg gempak sngat perkhawinan itu :) bhuuuu saya skali lagik kelambtan update status ,mna tak nye saya baru nak aktif brblog nhe taw , hikhikhik .. okay laaa saya ada snap2 pic jugak , jum tinguk semua ... korang mesti suka ? maybe*tahu2 jer aku kan* yeeeee .. okay :)
huhh! nhe laa ka zizie and abe faris . sweet kan ?
asal kecek kelate nhe , virus :)

apa apa pun mmg happening giler taw dkat majlis , ylaaa musim cuti ngam tyming nyaa maw khawin nhe , terus terasa mcm dri nhe , opsssss ! jangan dulu yaaa , Cik Rafeeqa kena stdy and kerjaya dlu , hikhikhik .. heeeeeeeeee :)*snyum2 sndri bha saya * ada lagik pic yang mencuit hati nhe , korangg layan lah yer ..


nhe pic tyme melawat rumah mentua :) katanya...
teka mna saya *mahu2knacaribha*



arrr ! ada jugak si kecil nak berposing nhe sii Hasya :) meh tinguk gelagat dy tue , nak klah kan kaka dy yang cute miut dkat atas tue , hikhikhik 
sii cute hasya jazeelah :)
comel kan ?

and first tyme jejak kelantan mmg rantau pnjang and wakaf che yeh jadi tmpat shopping saya , hahahaha ! shopping sakan saya , ylaa bila g nak mrantau kan tyme mcm nhe laa bru kan kan kan :) hehehww :3
dimana ada kamera mesti ada saya :)
nhe nenek2 tersayang saya , amacam ?

bercakap tentang perkhawinan ini mmg indah belaaka tapi mmg kna bersabar dlam dugaan berumah tngga nhe , kalau dha jodoh saya pun akan melaluinya seperti ka zizie saya , hikhikhik ...
 yeheee ! peace semua :)
asal aleesya murung nhe ? hikhik ..
oklaaa korangg entry nhe blum hbis g will be continue taw , hope korang sudi2 laa baca entry2 saya yg tak seberapa nhe andd agak berserabut lagikk nhe :) thankss for readingg..




0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~