SaHabaT .. SaHabat :) sayangg kamu .

Assalamualaikum kali nhe saya nak bercerita tentang sahabat saya yang setia menemani setiap suka duka saya , saya terharu mempunyai sahabat seperti mereka ,  yang kerap bersama meskipun dorm kami berjauhan tetapi kami still together sampai laa sekarang nhe taw ~ In shaa Allah :) doakan persahabatan kita nhe akan selama lamanya ..
saya masih simpan lagi pic nhe..hehehe
dalam angin yg kuat ambik gmbr nhe :)

sahabat , saya sangat beruntung mempunyai sahabat yang sangat memahami , malah bila kitaorang bergaduh tak lama ,  malah kita akan settlenya dengan cara yang baik .. Dengan mereka jugalaa mengajar saya erti sahabat yang sebenar , okay saya akan perkenalkan mereka satu persatu bermula dari Eyfha Hazeera , saya dan ipah dha lama berkawan semenjak kami dari sekolah rendah lagi tak sangka terjumpa disekolah yang sama buat sekali lagi .. Hehehe , ipah nhe dia pandai taw dalam BAT , kalah saya memandangkan dia roomate saya tak rugi juga saya sebilik dengan dia , hari2 kena bebel tapi leteran dia itulah yang buat saya sedar sebenarnyaa kan :) 
nhe laaa dia ipah .. cantik kan :)

okay now saya akan bercerita tentang sahabat saya sii Nurishaida Abu Bakar :) dia nhe pula pendek macam saya , comel macam saya jugak (perasan sangat laa) heeee .. apa pun bila saya dan unul bersama memang tak boleh pisah , bila waktu petang jerr kita ronda satu sekola gara2 nak cari duit syiling untuk beli aiskrim Matkool , Bijak kan? yerlaaa bijak sampai waktu nak belajar pun lupa kalau teringin nak makan aiskrim , perangai kami memang serupa , hehehe ! apa pun dia sahabat yang baik ..
nhe laaa dia unul :) comel kan ?
kecik jer orang dia nhe..

so seterusnya saya akan ceritakan tentang sahabat saya iaitu Nurhafizah Nasip :) , Pija ialah guru math saya pada waktu prep , yerrlaaa .. stress jugak dia nak fahamkan saya , biasalaa bila saya tak reti nak buat math padahal katanya senang :) tapi saya tak akan lupa ia amat berbaloi , dan pija nhe sangat mengambil berat , hehehe , luculaa jugak sepanjang menjadi sahabat dia , apa apa pun pija I LOVE EU ..
Bhaiii , maw jadikk model sudah bha..

Now tentang sii Noor Syazwanie Solih :) dia jugak merupakan guru math yang kedua , and merupakan teman saya yang menghabis makanan2 ketika makan , maklumlaa masa sekola dulu saya sangat laa kuat makan tapi badan saya tak besar2 pun bhaaa :) tapi wani sihat bha dia bertambah menggembang si kawann , jangan marah sahabatku .. heee !Hopely relationship kau dan jenor sampai ke jinjang pelamin . Amin :)))
nhe diaaa wanie si kembungg :)

so now tentang Nurfahana Halidin , hehehehe , ana nhe orangnyaa sngat kelakar tapi dalam kelakar dia itu , dia sangat berbakat dalam melukis taw :) tak kisahlaa kalau setiap pertandingan melukis dia akan sertai sekali kan , ana nhe lasak orangnyaa kuat main bola tampar juga tapi kalau bercinta dia laa yang paling MANJA ? kau hader .. takda kann .. hhehehe :) anyway saya sangat suka berkawan , hopely saya dapat jumpa dia lagi , rinduu pula dekat ana nhe ..
nhe laaa dia sii ana :)

okay now sii Siti Nazihah Masdek pula dia seorang sahabat yang sangat baik walaupun kadang kala saya sukar untuk memahaminya anyway dia sangat baik , apa pun pija saya sangat menyayangi kamu sahabat :)
nhee siii gyah :)

okaylaaa saya pun penat sudah mahu menaip nhe , saya harap korangg terhibur dengan cerita saya nhe yaaa , saya yang sedang menaip nak terkeluar air mata saya nak buat nhe maybe saya sudah lama tak jumpa mereka , last jumpa pun pada waktu ambil resault spm2011 ,, hehehhe ... okay laaa yang penting kami selau kontek2 taww , okayy saya berhenti laa dulu , byee .. Wassalam :)

0 Komen Budak Comel:

Post a Comment

Korangg jangan malu-malu nak komen yaaa~